söndag 19 april 2009

Inga röster!!!

..är bloggen SÅ tråkig?

Okej, jagh ar inte uppdaterat på ett tag därför att Sidentrosor har legat på backburnern, men ÄNDÅ!

Ändring utlovas, för övrigt. Just nu hålls det på med ett äventyr som jag tror kommer att uppskattas av den som vill ställa sig lite moraliska frågor och ifrågasätta en rådande ordning.

Orgudd kommer snart att göra entré, och Orgudd är en... intressant gudom som jag inte kan prata om offentligt, eftersom jag är så pryd.

Nåväl. Det hela börjar ta form, så om ett par veckor finns det ett äventyr till Tunnels & Trolls här. Komplett med kartor och illusar och allt. Och en gudom med prominent manliga drag... erh... ja...

1 kommentar:

  1. Jag missade röstningen eftersom jag följer bloggen via RSS-flöde. Där ser man vådan av det...
    /Illern

    SvaraRadera