tisdag 3 mars 2009

Apropå inlägget om att tjejer inte spelar...

...rollspel...

När jag ser RiotMinds version av hur ett storblot skall gå till så blir jag inte så förvånad över att vissa kan finna rollspelsböcker tämligen osmakliga. Och i det här fallet att dessutom vara medvetna om varför de finner rollspelsböckerna vara osmakliga, eller kanske snarare till för en annan målgrupp.

Jag säger som jag skrev på deras blogg - när får vi se nakna män offras mitt ibland en hög med dräglande kvinnor? Eller kanske män? Med motsvarande hypersexuella framtoning på offret? Han får det jävligt svårt att gå i sådana fall. Jon Holmes (?) nästa?

Missförstå mig rätt. Jag har inget emot att rollspelare får leva ut sina sexuella fantasier och scopophilia (jag vet inte vad det kallas på svenska), men det vore trevligt med lite variation kanske?

(Tack till Dante för blogtipset)

Intressant?

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar